Volgers

zondag 1 januari 2012

Candy winnaar/Candy winner

Goede avond

Ten eerste allemaal een geweldig en gezond 2012 gewenst
Gisteravond naar mijn schoonzusjeen zwager geweest,heerlijk zitten Trivianten,zo leuk en zo ingemaakt haha
De mannen tegen de vrouwen,was al een verloren wedstrijd voor dat we begonnen,maar heel veel plezier gehad en daar gaat het uiteindelijk toch om.

Nou vandaag de kerstboom en decoraties weg gehaald de boel lekker aan kant,familie en vrienden afgelopen en nu lekker even een uurtje bloggen en toen kwam ik erachter dat ikde winnaar van mijn candy nog bekend moet maken.

Ik heb zelf een nummer gekozen en heel origineelben ik voor nr 12 gegaan en dat is Margo

Margo van harte stuur me even een mailtje en dan zorg ik dat je cadeaubon zo snel mogenlijk bij je is.

Nog een fijne avond verder
XXX Heidy

7 opmerkingen:

Marianne zei

Goh, trivianten, da's alweer lang geleden :0 Ik vond dat ook altijd erg gezellig.
Margo, bij deze ook proficiat!!
Groetjes,
Marianne

Marian zei

Gefeliciteerd Margo
Groetjes

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

margo gefeliciteerd.

heidy ik wens voor jou en je gezin een mooi en liefdevol jaar.

wij hebben met kerst party en go gedaan en Anouk en ik hebben de mannen ingemaakt en ontzetend veel gelachen.

groetjes jolande

arjette zei

Gefeliciteerd margo!!
Ook voor jou en je familie alle goeds voor 2012 met heel veel liefde, gezondheid en creativiteit!!!

groetjes Arjette.

Tracy zei

Congratulations Margo! Happy New Year Heidy!

Larisa zei

Congratulations to the winner !

Debbie zei

This is just gorgeous, what a sweet image, and I love how you added the butterflies.

Hugs
Debbie