Volgers

dinsdag 6 december 2011

Candy winnaar/Candy winner

Goede morgen

Wat een dag gisteren haha
Kelly naar de dierenarts gebracht en ik mocht om 12:00 bellen hoe het met haar ging,en aangezien ik moest werken had ik echt zoiets van,als ik haar dan om een uur of 4 opkan halen kan ik lekker nog wat leuke knutsel spulletjes halen en wat lekkers,want vandaag komen Miranda en Hennie lekker knutselen,nou ik belde om 12:00 en ik kreeg tehoren dat ze goed bij kennis was en de boel op stelte zette,dus of ik haar om 12:45 aub op wilde halen.........meiden jullie hebben pech haha.
Het gaat goed met de arme drommel hoor


Nu ik kon dus niets doen en zat wat tebloggen en mijn email door tenemen,kreeg ik dus een heel leuk berichtje binnen,ik had vande week gereageerd op een DT call voor digi's,effe met mannetje overlegd ......ja daar bemoei ik me niet mee hoor.......dus ik gereageerd,nu kreeg ik dus een mailtje dat ze me eigenlijk wel voor het stempel team willen hebben.....wow........ik heb nog geen bevestiging dat ik het op mijn blog mag zetten,dus ik noem nog geen naam,maar ik ben echt in de wolken.
Na tezijn bij gekomen van dit mailtje en 100uit tegen mannetje aanzitten kletsen haha zag ik ook nog eens dat ik de candy van Elaine gewonnen had (thanks Elaine) Sinterklaas is goed gezind met me haha

Nou maar jullie komen natuurlijk voor mijn candy uitslag zo de winnaar is.............................................................................................. Liz
Congrats Liz,can you send me your adress so I I can send your candy ASAP

Nog een fijne dag verder
XXX Heidy

25 opmerkingen:

Lia zei

Wat een lief hondje, fijn toch dat het goed gaat?

Groetjes Lia

Unknown zei

Hoi Heidy, congrats Liz with your prize, en gefeliciteerd Heidy met je DT aanstelling!! Leuk hoor, ben benieuwd van welk team.... Ik zou het ook wel willen maar ik weet gewoon dat me de tijd ontbreekt om dan aan mijn verplichtingen te voldoen. Misschien als ik wat minder ga werken hihi! Groetjes, Frea

Mary J zei

Congrats to Liz!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

jij bent vast lief geweest dit jaar, een nieuw DT.team een candy winnen en alles goed met de hond, wat wil je nog meer, gefeliciteerd.
Liz gefeliciteerd met de mooie prijs.

groetjes jolande

Unknown zei

Hoi Heidy, gefeliciteerd met je candy en natuurlijk met je DT plekje, ben nu wel heel benieuwd!

Veel liefs,
Renata

Chrissy zei

Congrats to Liz, and to you Heidy on your win and DT....cute little dog...looks very peaceful snoozing away.

Luv CHRISSYxx

chrilvian zei

heee meis
blij dat je hondje goed opknapt
ik ben zoooo benieuwd wel DT
succes
makkelijke kerel heb jij ja..die van mij zit wel eens te zeuren dat ik weer ga knutselen
hhmmm mag deze maand niks meer kopen, hij vond dat mijn materiaal wel goed was aangevuld en ook meer dan we hadden afgesproken

Tinie zei

Wat een lieve hond, wens hem sterkte:)! Gefeliciteerd alvast, het is je van harte gegund! En Liz gefeliciteerd!!

Groetjes Tinie

Jopie zei

wat geweldig nieuws allemaal Heidy en fijn dat het goed gaat met je hond en inderdaad jammer voor de meiden haha.
groetjes jopie

Liesbeth zei

Wat een leuk nieuws allemaal Heidy.
En je hond heeft een echt hondenleven dat zie je wel, fijn dat het goed met hem gaat.
Liuz gefeliciteerd en jij bedankt hoor.
gr. Liesbeth

Debbie zei

Glad Kelly is home and all better..
and congratulations to Liz...

Wishcraft zei

Glad your dog is doing well Heidy and congrats on your DT and your win :o) Lisa x

Marian zei

Wat leuk voor je en je hebt het ook echt verdiend
Gefeliciteerd ermee
Groetjes

corryskaart zei

hoi heidy
fijn om te lezen dat het met je knuffel goed is gegaan en gefeliciteerd met je nieuwe 'job'
groetjes van corry

Deb zei

Glad your dog is recovering well, congratulations on your new DT post!
have a fabulous, crafty day, Debxx

Marianne zei

Wat fijn te horen dat het goed gaat met Kelly. Hij ligt er wel lekker relaxed bij :-)
En proficiat LIZ, jij bent de geluksvogel geworden!

Groetjes,
Marianne

Mieke zei

Fijn dat het goed gaat met Kelly. Gefeliciteerd Liz met je prijs!
En Heidy, gefeliciteerd! We zullen nog wel te horen krijgen van welk team he :-)
xx

Trudy zei

Gefeliciteerd Heidy!!
en wat fijn daat het weer goed gaat met je hond!!
Groetjes Trudy

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Gefeliciteerd Heidy en ik ben ook erg benieuwd wat en waar je dat gaat doen. Ook Liz gefeliciteerd met de Candy.
groetjes Marja

karen zei

Hi Heidy, not sure I understand the translation does not make sense, hope your doggy (is she yours) is ok, do you have some good news to share soon!! hehe, hugs, Karenx

Tineke's hobby zei

Blij dat het met je hondje beter gaat
Gefeliciteerd met je DT aanstelling ben benieuwd waar het van is
Groetjes Tineke

regina zei

fijn dat het weer goed met haar gaat!!

gr regina

Vicky zei

Congrats to Liz & thank you Heidy sweetie for offering the yummy candy.

Well done on your win from the lovely Elaine hun & big congrats on your new DT cant wait to see which one it is. WOOOO HOOOOO

Lotsa hugs Vicky xxx

Turtle In The Sand zei

Get well wishes for Kelly. **Linda

Bella´s Bastelecke zei

congrats and give Kelly a kiss from me.......

Hugs
Judith