Volgers

zondag 20 maart 2011

Kenny K DT




Goede morgen

Het is zondag en dat betekend een nieuwe challenge bij Kenny K's Krafty Girlz
en thema deze week is 3 DP's 2 lintjes 1 image
Niet mijn favoriete challenge kan ik jullie vertellen,ik raak in paniek als ik zie dat ik 2 lintjes moet gebruiken haha
Nou mijn kaartje,ik was vroeger helemaal gek van alles wat met SKA muziek te maken had bv The Specials (was tot over mijn oren verliefd op Terry Hall),Madness,The Beat,The Selecter,Bad Manners,ik liep rond op leger kisten en had stekeltjes,duh echt waar,ik had een leren hoedje helemaal vol met buttons,mijn vader zei altijd tegen mijn moeder,ik dacht dat we een meisje hadden en dan zei mijn moeder ,ach het komt wel goed.
Of het ooit goed met me is gekomen weet ik niet,maar ik kleed me tegenwoordig wel iets vrouwelijker haha.
Ik kan wel nog dagelijks helemaal uit mijn bol gaan van deze muziek,bezoek ook nog regelmatig een concert van Madness.
Nou toen ik dus de opdracht zag en gigantisch in paniek raakte,pakte ik een Cd van The Specials en zag hun 2 tone label,en toen kwam het kaartje vanzelf.
op de foto valt hij tegen,maar in het echt is die echt gaaf.
Oke ik blijf een beetje hangen.
We worden deze week gesponserd door Fantastic Ribbons
en hun bieden 4 rollen lint naar keuze aan en van
krijg je 5 digi's naar keuze.
Dus waar wacht je nog op ,kijk gauw op het blog naar wat mijn DT maatjes gemaakt hebben en nog leuker doe gezellig mee.

Digi is van Kenny K en heet"Club Kit"
Papier komt uit de hulp voor Katie pakket en is van Jak Heath
Lintjes
Copics

Verder doet hij mee aan de volgende challenges:
Ces Challenges Favorite Songs
Cute Card Thursday Music and dance

Nog een fijne dag verder,het wordt prachtig weer,dus ik ga kijken of ik mijn man kan helpen met de renovatie van onze tuin
O ja dit wilde ik jullie ook nog even laten zien,dit tafereeltje zag ik dus vande week bij ons voor de deur,dit geloof je toch niet.
XXX Heidy

29 opmerkingen:

karen zei

Super cool card Heidy, what a fabulous design! (again!!!!) Are those birds Heron's right outside your door?
Have a fab Sunday
Karenx

Wil zei

Goedemorgen buurvrouw,
Hij is echt super gaaf zeg. En je kleuren die je heb gebruikt zijn echt geweldig.
En schiet de tuin al een beetje op, groeit je gras al haha.
Ik wens je nog een fijne zondag, maar ik zal je straks nog wel in de tuin zien.

Groetjes Wil

Adrie zei

Wat een gaaf idee om die cd te gebruiken als opzet. En het is je heel erg goed gelukt , ik vind hem super. En de digi....geweldig weer.
Enne die ooievaars , pas je op dat ze niet langs komen ?
Groetjes Adrie

Mary J zei

Wow - great card Heidy! I love those KK's - will have to ink one up for this challenge!

Chrissy zei

Stunning card Heidy....the black and white combo..FAB-U-LOUS..so striking.
Luv CHRISSYxx.

Trudy zei

Hoi Heidy, wat een gaaf kaartje!!
Groetjes Trudy

Unknown zei

Wat een gave kaart Heidy. Cool dat je de cd hebt gebruikt als inspiratie!
En dan die ooievaars, dat is echt uniek!

Veel liefs,
Renata

Christina zei

Das weer een super kaartje geworden Heidy!!
En dat wel uniek voor de deur van je huis!!
Groeten Kristel

Lia zei

Wat een supergaaf kaartje zeg, echt toppie hoor, probeer mij nu voor te stellen hoe jij er uitzag met legerkisten en stekeltjes hahahaha,

groetjes Lia

Renkata zei

Wow Heidy, super leuk kaartje.
Waar woon je ik will hun ook zien :)

Tinie zei

Het is weer een super mooie kaart geworden!!

En die ooievaars, moesten ze bij jou zijn:)

Groetjes Tinie

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) zei

looks great Heidy!

Marianne Reijgersberg zei

Wat een gave combinatie dat zwart wit met rood.
Weer fantastisch ingekleurd Heidy. Daar ben je toch wel een genie in.
Enne .... zijn die ooievaars je deur voorbij gegaan, of heb je ons een nieuwtje te vertellen? hahah.
Groetjes Marianne

Nannieflash zei

Wow Heidy that is one fabulous mono looking card, the image is gorgeous to. with hugs Shirleyxxxx

Tinie zei

Nou Heidy, op de foto is ie ook helemaal top!! Knap dat je op zo’n stoere kaart ook nog kantjes kan verwerken!
Groetjes Tinie

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

gave kaart Heidy, stoere meid.
leuke foto, baby op komst???? ha ha ha.

groetjes jolande

Deb zei

Fabulous card, I used to love that music too! Love the whole Mod theme!

Many thanks for joining in the Cute Card Thursday challenge!
Happy Crafting, Debxx

Unknown zei

Hoi Heidy,

Ik vind het een geweldig kaartje. Net zoals de digi's van Kenny K. Wat heb je die digi mooi ingekleurd.

groetjes, Claudia

Gemma zei

Heidy ik vind dit echt een geweldig kaartje, heb mijn oudste dochter erbij geroepen en die was er ook helemaal weg van! Super gaaf! Groetjes Gemma

Riet zei

Prachtig gemaakt Heidy,super stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wooow wat is dit leuk!!! Super gemaakt en wat heb je geweldig gekleurd!!! Complimenten!!
groetjes, Marlies

sallysbitz2 zei

This is just a fab card. I love SKA music too. You have done an excellent job. As soon as i saw your card (before I hit the translate button) i thought ska straight away x

hugs sally x
sallysbitz.blogspot.com

PS... I have an award waiting for you on my blog x

Mina zei

wow Heidy how amazing is that as a view from your house, I love your card and this beauty is my favourite from the new release, must join in this week
Mina xxx

regina zei

hoi

ik vind het een supergaaf kaartje!!

mooi papier en weer heel gaaf gekleurd!!

gr regina

Michelle zei

Fabulous card Heidy!!!

Michelle :-)

debby4000 zei

Fabulous card Heidy, love the girl image.
luv
Debby

Jopie zei

wat een geweldig kaartje weer Heidy en super dat je die cd had om uit je paniek toestand te halen haha. Geweldig hè die ooievaars en ik heb ze laatst gezien en je geloof je ogen toch niet zo midden in een woonwijk. Wel uitkijken hoor hihi.
lieve groeten jopie

Vanja zei

Gorgeous card! Fabulous colouring.
Thank you for joining us at CCT! :)

Hugs
Vanja

crafty amy zei

This is such a briliant card hun :D it is so like the record lable :D and I LOVE her pearl earring
Thank you for joining us at CES and good luck. Don't forget to check tomorrow to see if you have won and to see our new challenge.

Hugs

Amy xx