Volgers

zondag 29 augustus 2010

secret saterdat crafters#totally gorjuss#winter wonderland



Goede morgen allemaal

Dit kaartje heb ik in mijn vakantie gemaakt,maar ik had nog geen tijd om hem te plaatsen.
Ik heb het nogal druk met andere dingen,bijvoorbeeld afgelopen vrijdag heerlijk met mijn schoonzusje Miranda naar de Knots Gekke Kaarten dagen in de Brabant hallen geweest,was zo gezellig.
Volgende X Zwolle!!!
Leuke aankopen gedaan ,maar ik heb me zelf onder controle gehouden hihi

Nou genoeg gebrabbelt,nu even het kaartje.
Hij is voor de volgende challenges:
secret crafters saterday kerst
totally gorjuss kerst
winter wonderland kerst

Het stempeltje is een Magnolia
Papier van Forever Friends
Lint zat aan een wit rieten hart,maar was telang
Hartjes Doily
Blaadjes geknipt met een kartelschaar uit het jaar 0
meel draarjes met de copics gekleurd
Omdat ik op mijn vakantieadres geen naaimachine had,heb ik wat stickels om de rand gedaan.

Nog een fijne dag verder.
xxx Heidy

15 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een enig kerstkaartje Heidy!
Ik ga er ook eens aan beginnen want ik (moet) er 75 maken.
Groetjes Trudy

Silvia zei

Wat een leuk kerstkaartje Heidy. Je hebt je inderdaad op de beurs goed in kunnen houden :)

gr. Silvia

Lia zei

Is weer een erge leuke creatie.
Nou je hebt je zeker goed ingehouden, knap hoor.

Groetjes Lia

Christina zei

Dat is een schitterende kaart geworden Heidy! Prachtig die kerstkleuren!
Groeten Kristel

miranda zei

Hoi Heidy,
Je kaart is erg leuk geworden.
wat een leuke spulletjes heb je gekocht hahaha
xxx Miranda

Linda zei

Mooie spullen!!!! Je kaartje is prachtig.

Gr Linda

Renkata zei

Hoi Heidy, wat een prachtig kaartje . Hey, Ik was okk gisteren in de Brabanthallen.

downrightcrafty zei

Lovely detailed card and gorgeous Tilda. Thanks for playing along with us this week at Winter Wonderland for my challenge
Hugs Kate xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart, lief afdrukje en het hart erachter, heel mooi.

groetjes jolande

Tineke's hobby zei

Wat een super mooie kerstkaart heel erg mooi gedaan met de blaadjes rondom
Wat knap van je dat je je zo kon inhouden
Groetjes Tineke

Astrid zei

hoi,Heidy je kaart is weer super!!gr astrid

Lindsey zei

It's beautiful Heidy! I love the heart shaped doily and the ribbon
Linds x

Riet zei

Prachtig kaartje Heidy,lief die stempel,mooi papier.
Leuke spullen heb je gescoord zeg,veel plezier ermee.

Liefs Riet.

Jeni zei

Beautiful, classic Christmas card. Just lovely Heidy! ~jeni :)

Jaspere zei

This is lovely. So many wonderful details.