Volgers

zondag 9 mei 2010

Just Magnolia#Magnolia down Under


Goede Middag,
Ik hoop dat jullie allemaal een fijne moederdag hebben.

Ik heb zoveel plezier gehad bij het maken van dit kaartje.
Bij Just Magnolia vragen ze om 2 Magnolia afbeeldingen op 1 kaart te ver werken.
Nou moet ik eerlijk bekennen,dat ik wel eens afdrukjes bestel,en dan is dat wel wat moeilijker.
Nou ik had het piraatje en de ton,,leek me een leuke combinatie.
Ik heb het achtergrondje van de ton zelf getekend,de zon en de palmboom,net een strandje toch!!!
Ik heb het piraatje uitgeknipt en ervoor geplakt.
De doodskopjes op de voorgrond heb ik ook zelf gemaakt en het AHOY tekstje ook.
Leuk om weer eens de tekenkant van mezelf tezien.
Het papier is van Tilda dat heb ik met een schaar oud gemaakt.
Ik heb aan mijn mannetje gevraagd of hij nog een stukje touw voor mij had,en ja hoor.

just magnolia 2 afbeeldingen.
magnolia down under uit knippen en plakken.

Zoals jullie zien ben ik nu ruim op tijd om mee tedoen,geen haast klus hihi.
nog een fijne dag allemaal enne bedankt voor de leuke berichtjes die jullie steeds achterlaten.
XXX Heidy

15 opmerkingen:

Wil zei

Hoi Heidy, weer helemaal geweldig hoor. Je kan zelfs nog geweldig tekenen ook. Jij heb allemaal verborgen talenten.
Heb jij ook een fijne moederdag gehad. Zo weer lekker met je mannetje thuis.

Lieve groetjes.

P.S. Nog bedankt dat je mijn blog heb vermeld op jouw blog. Ik heb er toch weer leuk een nieuwe volger Jopie bij.

Tineke's hobby zei

Wow wat is dit leuk geworden ik vind het een mooie stoere kaart en je achtergrond heb je erg mooi gemaakt
groetjes Tineke

Lindsey zei

How cute! I love the little pirate scene you have created and the backing paper is lovely, like the distressed edges
Linds xx

Mina zei

wow this is fabulous Heidy, I love the images and stunning colours...perfect combo, thanks for joining in with the Just Magnolia challenge
Mina xxx

Sandra zei

wat een geweldig kaartje is het geworden en wat goed hoe je dat zo mooi getekend hebt, super
groetjes sandra

Trudy zei

Heidy ik vindt je kaartje geweldig!!
mooi gedaan zeg!!
Groetjes Trudy

Riet zei

Wowwww Heidy,wat een prachtige stoere jongenskaart is dit.

Liefs Riet.

majo zei

Wat een mooie kaart zeg, succes met de Challens.
Groet Majo

~Denise Lynn~ zei

Awesome card! Love your pirate take on our challenge, well done! Thanks for sharing your work with us at Just Magnolia this week, hope to see you back again soon! :)

Jane zei

Wow! love the scene you've created - gorgeous card! thanks for joining us at Just Magnolia, hugs, Jane xxx

Risa zei

What a fabulous card Heidy! You did a fabulous job combing different images! Your coloring is fab and I love the distressed DP...very awesome!
hugs
Risa:)

Anoniem zei

This is a gorgeous scene you've created! I love it! Thank you for joining us at Magnolia Down Under!
Hugs,
April

Jodie from Oz zei

Hello Heidy, Your card is amazing, the scene and combo of images are fabulous and your colouring is wonderful. Thanks for joining us this week at MDUC and thank you so much for visiting my blog and leaving the sweetest comments. Have a great week. hugs Jodie from Oz

Janiel/ janny zei

Hello Heidy, LOVE LOVE LOVE your card!! THe distressing is GREAT!!
Thank you for joining us at Magnolia Down Under!
Hugs, Janiel

Fran zei

Fabulous card! Thanks for playing along with us this week at Magnolia Down Under Challenges!!